keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Joulukampanija IV

Tarkastele ensin yleiskatsausta, mitä siitä saat irti?
- Kaavioista näkyy kävijät päivittäin. Numerot kertoo esim. kuinka moni on uusi kävijä, kuka tulee uudelleen ja kuinka iso prosentti lähtee heti pois sivulta.
Paljonko aktiivisten asiakkaisen määrä on muuttunut?
- Välillä noin 5 kävijää. Välillä ei yhtään.
Kertooko kohorttianalyysi sinulle mitä?
- Että kuinka moni käyttäjä on käynyt ja säilynyt sivulla.
Asiakkaitten Geo -> kieli/sijainti.

 Mitä sinulle kertoo Käyttäytyminen -> Uusi vs. palavaa analyysi?
- se kertoo kuinka moni tulee takaisin sivuille.
Käyttäytyminen ->  Käyntitiheys ja paluu
 Käyttäytyminen ->  Sitouttaminen
- Taulukko kertoo kuinka paljon aikaa asiakas vietää sivulla.
Teknologia -> Verkosto
- Kertoo minkä palvelun tarjoajan kautta asiakkaat tulee.
Mobiili -> Yleiskatsaus
- Kertoo millä laitteella sivuilla on käyty.
Vertailu -> Kanavat tee erilaisia määrityksiä ja tulkitse tuloksia

Tutki Käyttäjäliikennettä (suomi) mitä sivut ovat ensinkatsottuja ja mihin he sitten menevät.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti