perjantai 28. elokuuta 2015

Adword

Google AdWordsin avulla voit ohjata uusia vierailijoita verkkosivustollesi, lisätä verkkomyyntiä ja puhelinyhteydenottoja tai saada asiakkaat palaamaan ostoksille.
Google Adword on aika yksinkertainen käyttää.
Ensin luodaan mainos joka kertoo tarjoamastasi tuotteesta tai palvelusta. Valitse sitten hakutermit, joiden perusteella mainoksesi näkyy Googlen hakutulossivulla.
Jos ihmisten Google-hakuun kirjoittamat hakusanat vastaavat määrittämiäsi avainsanoja, mainoksesi voi näkyä hakutulosten yläpuolella tai niiden vieressä.
Ihmiset klikkaavat mainostasi ja siirtyvät verkkosivustollesi tai soittavat suoraan sinulle. Mikä parasta, maksat vain silloin, kun joku klikkaa mainostasi.
Google Adwordsin etuja:
-Google AdWords kertoo, kuinka moni henkilö on nähnyt mainoksesi ja kuinka suuri osa näistä henkilöistä on käynyt verkkosivustollasi tai soittanut sinulle mainosta klikkaamalla.
-Tavoita asiakkaat kaikilla laitteilla. Nykyajan mobiilimaailmassa yritysten on mainostettava kaikissa asiakkaiden käyttämissä laitteissa – niin pöytätietokoneissa, kannettavissa tietokoneissa, tablet-laitteissa kuin mobiililaitteissakin.
-Google AdWords -tilin hankkiminen on ilmaista. Maksat vain, kun käyttäjä siirtyy verkkosivustollesi tai soittaa sinulle mainosta klikkaamalla. Toisin sanoen maksat vain, kun mainontasi toimii
Avainsanojen toiminta
Avainsanat ovat sanoja tai ilmauksia, joiden avulla mainokset määritetään vastaamaan termejä, joita ihmiset hakevat.
Kun valitset mainoskampanjoillesi laadukkaita ja osuvia avainsanoja, tavoitat haluamasi asiakkaat juuri silloin, kun haluat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti